مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-01اجتماعي

فارس من| هیچوقت آموزش مجازی جایگزین محیط واقعی تربیت و یادگیری نمی شود


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچوقت آموزش در فضای مجازی جایگزین محیط واقعی تربیت و یادگیری نمی شود اما فرصت خوبی برای انتقال دانش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس  درخواست تداوم تعطیلی مدارس بعد از پایان کرونا را دارند.

این مخاطبان عنوان کردند: رییس جمهور گفته است بعد از کرونا، مدارس یک ماه باز خواهند شد! خوب اگر قرار بود به شیوه آموزش تصویری در شبکه آموزش اعتقاد نداشته باشید، اگر قرار بود به شیوه تدرس در پیام رسان ها توسط معلمان در روزهای کرونایی اعتقاد نداشته باشید، پس چرا این شیوه را انجام می دهید؟ مگر الان هم معلمان کاری غیر از کار شبکه آموزش انجام می دهند؟ بیشتر ما والدین در منزل کار بچه ها را انجام می دهیم خواهشم این است که اگر به شیوه آموزش کنونی در روزهایی کرونایی اعتقاد دارید، پس مدارس را تعطیل کنید .

وزارت آموزش و پرورش بعد از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس، به دنبال جبران کسری ساعات آموزشی دانش آموزان بود.

در این مسیر، آموزش تلویزیونی آغاز شد و در کنار آن نیز مدارس به صورت خودجوش آموزش از طریق مجازی را انجام می دهند، از 16 فروردین نیز آموزش در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| هیچوقت آموزش مجازی جایگزین محیط واقعی تربیت و یادگیری نمی شود

فارس من| هیچوقت آموزش مجازی جایگزین محیط واقعی تربیت و یادگیری نمی شود